Onze inwoners

Dienstverlening

Ambitie

Wij vinden het belangrijk dat inwoners snel antwoord krijgen op hun brief of telefoontje. En dat ze ons gemakkelijk kunnen bereiken en op ons kunnen rekenen. Daarom willen we onze manier van werken verder verbeteren. Wij denken mee en helpen waar het kan.

In onze communicatie zijn wij:

  1. Bereikbaar. Inwoners, ondernemers en organisaties kunnen ons op verschillende manieren benaderen. Alle inwoners moeten zaken met ons kunnen doen via de weg die zij prettig vinden. Dat is voor steeds meer mensen digitaal. Dus daar gaan wij als gemeente in mee.
  2. Benaderbaar. We staan klaar, zijn klantvriendelijk en benaderen onze klanten persoonlijk. We denken proactief mee. Is ons antwoord ‘nee’? Dan geven wij advies hoe het wel kan. Wij adviseren, faciliteren en ondersteunen. En waar dat kan geven we net dat stukje extra.
  3. Begrijpelijk. De informatie die wij geven klopt en is begrijpelijk. Wij stemmen onze boodschap zoveel mogelijk af op de ontvanger, de situatie en het moment. Wij schrijven zoveel mogelijk op taalniveau B1.

In 2022 hebben we een nieuwe website ontwikkeld. Ook is het intranet vernieuwd. Deze ontwikkelingen zorgen voor een verbetering van onze interne en externe dienstverlening. 

Deze pagina is gebouwd op 06/14/2023 13:44:05 met de export van 06/13/2023 16:53:28